חפש בבלוג זה

יום שישי, 25 בספטמבר 2015

פינת הלק השבועית

היי לכולן
הפעם החלטתי ללכת על מראה טבעי אבל קצת יותר חגיגי.. בכל זאת סוכות:)
על הציפורניים שלי figi המהמם של חברת essie
והוספתי כמה "יהלומים" לשדרוג.

שיהיה חג שמח ושבת שלום
באהבה
רותם

יום שישי, 18 בספטמבר 2015

אוסף מברשות האיפור שלי- מברשות פנים וסומק

היי לכולן מה שלומכן? מקווה שכולכן נהנתן בחג וצברתן כוחות מחודשים לעוד שנה.. וגם אם לא חופש סוכות עוד לפנינו:)

את הפוסט הקרוב החלטתי להקדיש לחצי המשלים של הררי האיפור, החצי שבלעדיו לפעמים גם המייקאפ היוקרתי ביותר לא יראה יפה, הלוא אלו מברשות האיפור.

החלטתי לחלק את הפוסט הזה לכמה חלקים, מאחר וכך אוכל להרחיב על המברשות המועדפות עלי ועם אילו מוצרים אני משתמשת איתן , וגם אח"כ יהיה יותר קל לחפש ולהתמצא בדיוק לפי מה שחשקה נפשכן (מברשות עיניים,פנים וכו'..)

הפעם אני אתחיל דווקא ממברשות הפנים, ואשתדל לפרט כמה שיותר. במידה ותרצו לדעת על המברשות שלי דברים נוספים כמובן שאתן תמיד יכולות להשאיר שאלות בתגובות ואשתדל לענות בהקדם.

דבר נוסף שחשוב לי לציין לפני שנתחיל, הוא שרוב מברשות האיפור שלי הן דווקא לא High- End כלומר- אינן מברשות של חברות יוקרתיות יחסית כמו מאק, בובי בראון וכו'.. כמובן שישנן כמה כאלו אבל עם השנים הבנתי שלא בהכרח מה שיקר הוא טוב, ומצאתי את עצמי משתמשת לרוב דווקא במברשות זולות יותר, או כאלו הנחשבות בחו"ל לדראגסטור (ריל טכניקס למשל..)

מברשות פנים-
המברשת הראשונה עליה אדבר היא מברשת קבוקי סינטטית קטנטנה של ביוטיקר.. לאחרונה מצאתי את עצמי משתמשת בה למריחת מייקאפים וBB הרבה יותר מכל מברשת אחרת.. למרות גודלה הקטנטן היא די רחבה ומורחת בצורה אחידה וטובה את הBB או המייקאפ, היא מאוד רכה ונעימה על הפנים, ומתאימה למי שמחפשת מריחה מהירה ליומיום בלי הרבה התעסקות. 

מברשת נוספת של חברה ישראלית שמאוד הפתיעה אותי עם ליין המברשות שלה היא מברשת מייקאפ של קרליין.. אני מודה, הנסיון שלי לאורך השנים עם קרליין לא היה מי יודע מה, ובאחד משיטוטיי הרבים בסופר פארם החלטתי לתת צאנס למברשות שלהם, ואני חייבת להודות ש הופתעתי בגדול.. המברשת רכה,  סינטטית, מורחת בצורה מעולה את המייקאפ, נעימה על הפנים, וגם בה יוצא שאני משתמשת די הרבה, כאשר הקבוקית הקטנה של ביוטיקר מלוכלכת זו האופציה השניה שלי.
מברשות של חברת קרליין- מצד ימין מברשת סומק מצד שמאל מברשת מייקאפ

ואיך אפשר לכתוב פוסט על מברשות איפור פנים מבלי להזכיר את אחת מהספוגיות ה-הו כה מהוללות ביוטיוב.. אז אני משתמשת בספוגית מייקאפ של ריל טכניקס, העדפתי את הצורה שלה על פני הביוטי בלנדר, נראתה לי יותר נוחה לעבודה מהירה, בבוקר אני מחפשת בד"כ לחסוך בזמן כמה שניתן.. וזו היתה פשוט אהבה ממבט ראשון.
הספוגית רכה כמו חמאה, מורחת בצורה מושלמת מייקאפים שהם בעלי כיסוי כבד יותר, אני אישית אוהבת את המייקאפ טרו מאץ' של לוריאל, אבל הכיסוי שלו לפעמים מתקבל כבד מדי עם מברשות, אך עם ה"ביוטי בלנדר" של ריל טכניקס מתקבל גימור יפיפה טבעי וזוהר.
מברשת עליונה של חברת real techniques מברשת תחתונה של ביוטיקר


מברשות לקונסילר-
הראשונה והאהובה עלי ביותר למריחת קונסילר היא המברשת של ריל טכניקס. היא הגיעה במארז עם מברשת מייקאפ ועוד 2 נוספות. כעקרון היא מיועדת יותר להדגשות והצללות אבל אני מוצאת שהיא פשוט מושלמת לטשטוש קונסילר מתחת לעיניים. היא רכה מספיק לאזור כזה רגיש, ומטשטשת בצורה מושלמת את הקונסילר. אני אישית משתמשת בקונסילר FIT ME של מייבלין (לא נמכר בארץ, ניתן לרכוש רק בחו"ל או דרך אתרים ששולחים לארץ), שהוא קונסילר עם כיסוי בינוני עד גבוה, והמברשת של ריל טכניקס מטשטשת אותו בצורה טובה וטבעית.

מברשת נוספת בה אני משתמשת כאשר זו של ריל טכניקס ברחיצה היא הספוגית הקטנטנה של ביוטיקר, שמיועדת לטשטוש קונסילר, מעיין "מיני ביוטי בלנדר".. שפשוט עושה את העבודה בצורה מושלמת.. מטשטשת ומשאירה מראה טבעי.. מה שכן מאחר והשימוש בספוגית הוא כאשר היא לחה, הגימור של הקונסילר לפעמים קצת מבריק ולכן אני עוברת עם פודרה מעל.

מברשות לסומק-
כפי שציינתי קודם, קרליין הצליחו להפתיע אותי באיכות המברשות שלהם, וגם במקרה הזה הופתעתי מאיכותה של מברשת הסומק שלהם.
בד"כ מברשות הסמקים שהשתמשתי בהם עד כה היו צפופות או דחוסות ולכן גם הגוון של הסומק שהתקבל על הפנים היה יותר חזק ומלאכותי (למרות שאני אישית אוהבת הרבה סומק ולא היתה לי בעיה עם זה.. כמובן שבמידה ולא להיראות כמו ליצן..:))
המברשת סומק של קרליין אינה צפופה בכלל, היא אוורירית ונותנת לסומק מראה מאוד טבעי ועדין, היא שונה לגמרי מהמברשות האחרות שלי לסומק ומצאתי את עצמי משתמשת בה המון מאז שנרכשה.


מברשת אהובה נוספת היא מברשת הסומק האלכסונית של ביוטיקר- יש לי כמה ממנה, כי במחיר של כמה שקלים אפשר להרשות לקנות עוד אחת למקרה שהשניה ברחיצה, והיא פשוט עושה את העבודה בצורה מעולה.
המברשת נוחה מאוד לעבודה, צפופה יותר מזו הקודמת שדיברתי עליה אבל עדיין אפשר להגיע איתה גם להצללות חזקות וגם לסומק במראה טבעי. יש לי אותה כבר כמה שנים והיא אף פעם לא איכזבה.

מברשת אחרונה בסדרה של הסמקים היא מברשת שרכשתי דרך אתר IHERB, וזו מברשת סומק של חברת Ecotools.
המברשת הזו היא הצפופה ביותר מבין השלושה, היא עושה את עבודתה נאמנה אבל בד"כ הגימור שמתקבל איתה הוא של סומק יותר חזק ופיגמנטי.
בכל זאת, זוהי מברשת נוחה מאוד ורכה, וגם היא משמשת אותי ביומיום.




מברשת להארות/ היילייטר- 
מברשת מניפה שהגיעה כחלק מסט שרכשתי מהאתר "אלי אקספרס", רכה מאוד מאוד ונעימה, ומתאימה להארות מאחר ומפזרת בצורה שווה ויפה את ההיילייטר, החיסרון היחיד שלה הוא שהיא די גדולה אז צריך להיזהר כאשר ממקמים אותה על הפנים, כדי לא להיראות כמו כדור דיסקו.. אני אישית שמה חומר רק בקצה אחד שלה ואז רק מעבירה על הפנים.
דרך אגב, אם תהיתן, ההיילייטר האהוב עלי הוא של חברת סליק, מגיע במארז של הצללות והארות (3 מוצרים בפלטה אחת- ברונזר, סומק והארה), התכנון הוא לנסות גם את המרי לומינייזר המהולל.

אלו הן מברשות הפנים שאני משתמשת בהן באופן קבוע ויומיומי, כמובן שיש כמה נוספות בהן אני משתמשת מדי פעם, אבל אלו ההמלצות שלי במידה ותרצו לרכוש מברשות.
בפוסט הבא- מברשות עיניים.

שיהיה סוף שבוע נעים ושנה טובה!
רותם

יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

התחלות חדשות- עצות לחיים טובים..

היי לכולן,
ברוח השנה החדשה הנכנסת ובאה עלינו לטובה, רציתי לכתוב פוסט קצת שונה, קשור אבל לא בדיוק, משהו אחר, קצת אישי יותר..
בשנה החולפת מצאתי את עצמי מאמצת הרגלים חדשים, חלקם מכורח המציאות וחלקם מבחירה. בפוסט הזה החלטתי לחלוק עמכן כמה מהשינויים שעשיתי בשנה האחרונה- לאו דווקא קשורים באופן ישיר ליופי וטיפוח, אבל משפיעים על הכל- גם על היופי הפנימי וגם על זה החיצוני.
מקווה שבזכות הפוסט הזה גם חלקכן תאמצנה את השינויים- ותהנו מיתרונותיהם.


שינוי תזונה-


השינוי הכי גדול ומשמעותי שעשיתי בשנה החולפת הוא שינוי בהרגלי התזונה.
למען האמת, השינוי הזה די נכפה עלי מכורח המציאות, אך מצאתי כי הוא רק מיטיב עמי, ואני בטוחה שיועיל גם לחלקכן. כמובן שאינני תזונאית ואינני ממליצה לעשות שינויים קיצוניים, כל אחת עם מה שמתאים עבורה ומה שעושה לה טוב, וכמובן שמי שתרצה לקחת את העניין יותר ברצינות- תמיד יכולה להתייעץ עם תזונאית מוסמכת.
העניין הוא להזין את גופכן בצורה נכונה וטובה, ולא להחסיר ממנו דבר.
אני אישית הורדתי מהתפריט מוצרי חלב, משתדלת להמעיט בצריכת קמח לבן, ממעיטה בבשר ומשתדלת לאכול כמה שיותר ירקות ופירות. לא מדובר על שינוי קיצוני מדי אבל גם הדברים הקטנים ביותר, הפשוטים ביותר שתשנו, מספיק אפילו לשנות ארוחה אחת ביום לבריאה יותר, כדי להרגיש יותר טוב מבפנים, וכמובן להקפיד על שתיה מרובה.


שינוי בחשיבה-

בעולם שלנו, שבו יש יותר מידע ממה שאי פעם נוכל לקלוט, עם גירויים מכל עבר, פיתויים והמון דברים יפים, קל להיסחף למחשבות כמו- למה אין לי, למה ככה, הלוואי והיה יותר..
המחשבות האלה הן מחשבות מורידות, שכמובן שאינן תורמות לנו מאומה.
אז במקום לחשוב בצורה שלילית ומורידה, אני בחרתי השנה לראות את חצי הכוס המלאה. נכון- זה לא תמיד אפשרי, לא תמיד פשוט וקל, אבל עם קצת מאמץ ורצון טוב לאמץ גישה אחרת, חיובית יותר- זה אפשרי! יש בעולם המון דברים טובים, התחילו מלהודות על מה שכן יש לכן, ותראו כמה אתן עשירות! עצם זה שיש לכן את האפשרות להיחשף לפוסט הזה ולקבל את המידע הזה שעשוי לשנות אצלכן את הגישה- כבר הרווחתן! הכל תלוי בנקודת המבט.


הנאה ממה שיש-


כשהחיים נותנים לימונים- עשו מהם לימונדה
ואם ניקח את הנושא הזה ונחבר אותו לנושא של הבלוג- יופי וטיפוח- תהנו ממה שיש לכן, מהמוצרים המעולים שכבר השקעתן בהם כסף רב, תהנו ממה שנמצא במגירה וזנחתן כי קניתן מוצר חדש יותר, יפה יותר.
מדי כמה זמן אני אוהבת לעבור על מגירות האיפור והטיפוח שלי ומעיין "לערוך קניות" בהן- לגלות שוב מוצרים שזנחתי מסיבה זו או אחרת, לראות מה יש ולהתלהב שוב ממוצרים ששכחתי שבכלל שוכבים במגירה. הסיפוק שמקבלים ממוצר שמסיימים לאחר שאתן יודעות שהשקעתן בו כסף רב הוא גדול, ככה שאתן מרוויחות פעמיים!
כמו כן, תבחרו להנות מהעבודה שלכן- גם אם היא קשה ומתסכלת, שהרי עבדתן כל כך קשה כדי להשיג אותה- למדתן, עברתן ראיונות עבודה, לפעמים מספר פגישות עד שקיבלתן אותה.
תהנו מהמשפחה- מהזמן של הביחד, מהילדים, מההורים, תהנו מהאוכל, ותבחרו להנות מהדברים הפשוטים.


כדי לשמור על הפוסט קליל ונעים אני אסיים בזה, אך ישנם שינויים רבים וטובים שכולנו יכולים לאמץ.

אני באמת מקווה שהפוסט נגע בכמה מכן, ויאפשר לכן לערוך שינוי, אפילו קטן, באורח החיים ובגישה אליהם, ויהפוך לכן את השנה הבאה לטובה ומוצלחת יותר מקודמתה.

בהזדמנות זאת אאחל לכולכן/ם שנה טובה ומתוקה, מלאה בצמיחה אישית, מקצועית, חברתית, הנאה, חשיבה חיובית, בריאות ואושר!


באהבה ענקית

רותם



יום שישי, 4 בספטמבר 2015

מומלצי אוגוסט 2015!

היי לכולן!

אז עוד חודש עבר, הזמן ממשיך לטוס.. החגים בפתח וזה בדיוק הזמן לסכם את החודש האחרון- אלו היו המוצרים הכי שימושיים אצלי בחודש האחרון, ואני שמחה לחלוק אותם עמכן!







אז כמו תמיד נתחיל מהבסיס.. החודש, כמו ברוב השנה החולפת (ואולי אפילו יותר..) המשכתי להשתמש בקונסילר האהוב עלי, ולדעתי בין הקונסילרים הכי טובים שקיימים - FIT ME של חברת מייבלין. לצערי הרב מאוד הקונסילר (והסדרה בכלל) לא נמכר בארץ, ולכן על מנת להשיג אותו תאלצו להזמין מאתרים מחו"ל.  מבחינתי מדובר על הקונסילר המושלם מאחר והוא לא רק מכסה כהויות מתחת לעיניים, הוא גם נותן לפנים מראה מואר ורענן.

קונסילר FIT ME של מייבלין ובסיס לצלליות של אסנס

המוצר הבא בו השתמשתי די הרבה החודש הוא הבסיס לצלליות של חברת "אסנס"- גם כבסיס לצלליות וגם בפני עצמו כדי לתת לעפעף מראה אחיד. מדובר על בסיס מעולה, שלא נופל ברמתו מפריימרים אחרים לעיניים של חברות כמו טו פייסד (ויש לי גם אותו ובכל זאת השתמשתי באסנס יותר החודש..)
וכפי שעיניכן רואות- גם מחירו מצחיק, 15 ש"ח. בהחלט מדובר על אלטרנטיבה מעולה למי שלא מעוניינת להשקיע הרבה כסף בפריימר לעיניים.

מוצר נוסף מחברת אסנס ששימש אותי החודש כל יום ויום הוא הפודרה הלבנה. אל דאגה- על הפנים אין כל זכר ללבן, היא נותנת מראה מאט לפנים ועמידה לדי הרבה שעות.


 החודש מצאתי את עצמי גם משתמשת די הרבה בעפרונות צבעוניים לעיניים, אני אישית מאוד מתחברת לגוונים הכחולים והתכלת, גווני ירוק, ולעפרון האהוב עלי של רימל בצבע ניוד שנותן לעין מראה עירני (והיו בהחלט כמה ימים בהם הייתי זקוקה לזה..)




מוצר נוסף שגיליתי לאחרונה והתאהבתי בו הוא האודם בצורת עפרון של חברת ביוטיקר. למי שתרצה לקרוא בהרחבה עליו- ישנו פוסט נוסף שכתבתי לאחרונה עם המלצות למוצרים האהובים עלי מביוטיקר.