חפש בבלוג זה

יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

התחלות חדשות- עצות לחיים טובים..

היי לכולן,
ברוח השנה החדשה הנכנסת ובאה עלינו לטובה, רציתי לכתוב פוסט קצת שונה, קשור אבל לא בדיוק, משהו אחר, קצת אישי יותר..
בשנה החולפת מצאתי את עצמי מאמצת הרגלים חדשים, חלקם מכורח המציאות וחלקם מבחירה. בפוסט הזה החלטתי לחלוק עמכן כמה מהשינויים שעשיתי בשנה האחרונה- לאו דווקא קשורים באופן ישיר ליופי וטיפוח, אבל משפיעים על הכל- גם על היופי הפנימי וגם על זה החיצוני.
מקווה שבזכות הפוסט הזה גם חלקכן תאמצנה את השינויים- ותהנו מיתרונותיהם.


שינוי תזונה-


השינוי הכי גדול ומשמעותי שעשיתי בשנה החולפת הוא שינוי בהרגלי התזונה.
למען האמת, השינוי הזה די נכפה עלי מכורח המציאות, אך מצאתי כי הוא רק מיטיב עמי, ואני בטוחה שיועיל גם לחלקכן. כמובן שאינני תזונאית ואינני ממליצה לעשות שינויים קיצוניים, כל אחת עם מה שמתאים עבורה ומה שעושה לה טוב, וכמובן שמי שתרצה לקחת את העניין יותר ברצינות- תמיד יכולה להתייעץ עם תזונאית מוסמכת.
העניין הוא להזין את גופכן בצורה נכונה וטובה, ולא להחסיר ממנו דבר.
אני אישית הורדתי מהתפריט מוצרי חלב, משתדלת להמעיט בצריכת קמח לבן, ממעיטה בבשר ומשתדלת לאכול כמה שיותר ירקות ופירות. לא מדובר על שינוי קיצוני מדי אבל גם הדברים הקטנים ביותר, הפשוטים ביותר שתשנו, מספיק אפילו לשנות ארוחה אחת ביום לבריאה יותר, כדי להרגיש יותר טוב מבפנים, וכמובן להקפיד על שתיה מרובה.


שינוי בחשיבה-

בעולם שלנו, שבו יש יותר מידע ממה שאי פעם נוכל לקלוט, עם גירויים מכל עבר, פיתויים והמון דברים יפים, קל להיסחף למחשבות כמו- למה אין לי, למה ככה, הלוואי והיה יותר..
המחשבות האלה הן מחשבות מורידות, שכמובן שאינן תורמות לנו מאומה.
אז במקום לחשוב בצורה שלילית ומורידה, אני בחרתי השנה לראות את חצי הכוס המלאה. נכון- זה לא תמיד אפשרי, לא תמיד פשוט וקל, אבל עם קצת מאמץ ורצון טוב לאמץ גישה אחרת, חיובית יותר- זה אפשרי! יש בעולם המון דברים טובים, התחילו מלהודות על מה שכן יש לכן, ותראו כמה אתן עשירות! עצם זה שיש לכן את האפשרות להיחשף לפוסט הזה ולקבל את המידע הזה שעשוי לשנות אצלכן את הגישה- כבר הרווחתן! הכל תלוי בנקודת המבט.


הנאה ממה שיש-


כשהחיים נותנים לימונים- עשו מהם לימונדה
ואם ניקח את הנושא הזה ונחבר אותו לנושא של הבלוג- יופי וטיפוח- תהנו ממה שיש לכן, מהמוצרים המעולים שכבר השקעתן בהם כסף רב, תהנו ממה שנמצא במגירה וזנחתן כי קניתן מוצר חדש יותר, יפה יותר.
מדי כמה זמן אני אוהבת לעבור על מגירות האיפור והטיפוח שלי ומעיין "לערוך קניות" בהן- לגלות שוב מוצרים שזנחתי מסיבה זו או אחרת, לראות מה יש ולהתלהב שוב ממוצרים ששכחתי שבכלל שוכבים במגירה. הסיפוק שמקבלים ממוצר שמסיימים לאחר שאתן יודעות שהשקעתן בו כסף רב הוא גדול, ככה שאתן מרוויחות פעמיים!
כמו כן, תבחרו להנות מהעבודה שלכן- גם אם היא קשה ומתסכלת, שהרי עבדתן כל כך קשה כדי להשיג אותה- למדתן, עברתן ראיונות עבודה, לפעמים מספר פגישות עד שקיבלתן אותה.
תהנו מהמשפחה- מהזמן של הביחד, מהילדים, מההורים, תהנו מהאוכל, ותבחרו להנות מהדברים הפשוטים.


כדי לשמור על הפוסט קליל ונעים אני אסיים בזה, אך ישנם שינויים רבים וטובים שכולנו יכולים לאמץ.

אני באמת מקווה שהפוסט נגע בכמה מכן, ויאפשר לכן לערוך שינוי, אפילו קטן, באורח החיים ובגישה אליהם, ויהפוך לכן את השנה הבאה לטובה ומוצלחת יותר מקודמתה.

בהזדמנות זאת אאחל לכולכן/ם שנה טובה ומתוקה, מלאה בצמיחה אישית, מקצועית, חברתית, הנאה, חשיבה חיובית, בריאות ואושר!


באהבה ענקית

רותם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה