חפש בבלוג זה

יום שישי, 4 בספטמבר 2015

מומלצי אוגוסט 2015!

היי לכולן!

אז עוד חודש עבר, הזמן ממשיך לטוס.. החגים בפתח וזה בדיוק הזמן לסכם את החודש האחרון- אלו היו המוצרים הכי שימושיים אצלי בחודש האחרון, ואני שמחה לחלוק אותם עמכן!







אז כמו תמיד נתחיל מהבסיס.. החודש, כמו ברוב השנה החולפת (ואולי אפילו יותר..) המשכתי להשתמש בקונסילר האהוב עלי, ולדעתי בין הקונסילרים הכי טובים שקיימים - FIT ME של חברת מייבלין. לצערי הרב מאוד הקונסילר (והסדרה בכלל) לא נמכר בארץ, ולכן על מנת להשיג אותו תאלצו להזמין מאתרים מחו"ל.  מבחינתי מדובר על הקונסילר המושלם מאחר והוא לא רק מכסה כהויות מתחת לעיניים, הוא גם נותן לפנים מראה מואר ורענן.

קונסילר FIT ME של מייבלין ובסיס לצלליות של אסנס

המוצר הבא בו השתמשתי די הרבה החודש הוא הבסיס לצלליות של חברת "אסנס"- גם כבסיס לצלליות וגם בפני עצמו כדי לתת לעפעף מראה אחיד. מדובר על בסיס מעולה, שלא נופל ברמתו מפריימרים אחרים לעיניים של חברות כמו טו פייסד (ויש לי גם אותו ובכל זאת השתמשתי באסנס יותר החודש..)
וכפי שעיניכן רואות- גם מחירו מצחיק, 15 ש"ח. בהחלט מדובר על אלטרנטיבה מעולה למי שלא מעוניינת להשקיע הרבה כסף בפריימר לעיניים.

מוצר נוסף מחברת אסנס ששימש אותי החודש כל יום ויום הוא הפודרה הלבנה. אל דאגה- על הפנים אין כל זכר ללבן, היא נותנת מראה מאט לפנים ועמידה לדי הרבה שעות.


 החודש מצאתי את עצמי גם משתמשת די הרבה בעפרונות צבעוניים לעיניים, אני אישית מאוד מתחברת לגוונים הכחולים והתכלת, גווני ירוק, ולעפרון האהוב עלי של רימל בצבע ניוד שנותן לעין מראה עירני (והיו בהחלט כמה ימים בהם הייתי זקוקה לזה..)




מוצר נוסף שגיליתי לאחרונה והתאהבתי בו הוא האודם בצורת עפרון של חברת ביוטיקר. למי שתרצה לקרוא בהרחבה עליו- ישנו פוסט נוסף שכתבתי לאחרונה עם המלצות למוצרים האהובים עלי מביוטיקר.




בגזרת הלקים- כמובן שהחלפתי המון צבעים החודש, ומה שעוזר לי לשמור על הציפורניים ועל עמידות הלק עוד קצת (בכל זאת אמא שעושה די הרבה כלים ועבודה עם הידיים..) הוא מחזק וטופ קואט של חברת OPI שנקרא Start to finish.
מדובר על מוצר שניתן להשתמש בו גם כשכבת בסיס ללק ויש בו מחזק ציפורניים ולסיים איתו כשכבה עליונה מגנה בסיום המריחה של הלק.


המוצר האחרון עליו אמליץ הוא הקרם/ חמאת גוף של חברת Bath and Body בריח Pink chiffon, החודש השתמשתי בו די הרבה, הוא חמאתי ומותיר את העור רך ונעים, עם ריח מתקתק שהשתלב לי טוב עם ימי הקיץ החמים.


אז זוהי הנבחרת המנצחת שלי לחודש אוגוסט, מקווה שנהניתן ושרדתן בגבורה את החום וימי השרב,
בתקווה לימים נעימים וקרירים יותר בספטמבר..
מאחלת לכן המשך שבוע נעים
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה