חפש בבלוג זה

יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

נס פך השמן (חג שמח!!)

שמן... הקונוטציה הראשונה שעולה לרובנו לראש בהקשר של המילה לתחום האיפור והטיפוח לרוב תהיה שלילית (ומבינות אותי הבנות עם עור הפנים השומני..:-)) , אך הפעם אני רוצה להציג את הצד החיובי של השמן בתחום האיפור והטיפוח.

דווקא בתחום הטיפוח, לשמן יתרונות רבים. בפוסט זה אציג בפניכם כמה מהמוצרים ה"שומניים" בהם אני משתמשת כבר תקופה, ומהי חוות דעתי עליהם.

כמו כן, כידוע לכולכן, החורף מעבר לפינה, ותקופה זו ידועה כתקופה בה העור נוטה להתייבש יותר (רוחות, קור וכו'..), ולכן הפוסט רלוונטי יותר מתמיד:).



אז שנתחיל?..



שמן תינוקות של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון-
הסיבה ששמתי מרכאות לצד המילה שומניים היא כי רוב המוצרים עליהם אדבר בפוסט זה אמנם מוגדרים כשמנים, אך התחושה על העור אינה שומנית כלל.
אחד מהמוצרים הנ"ל הוא שמן התינוקות של ג'ונסון, שאני בטוחה שרוב האימהות הגולשות בבלוג מכירות מקרוב.
לאחרונה אני בחיפוש מתמיד אחר מוצרים לחותיים מאוד לעור הגוף, ואחד המוצרים האהובים עליי לשימוש הוא שמן התינוקות של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, המוצר מוגדר כשמן אך אינו שומני כלל על העור, עם זאת הוא כן שומר על לחות העור, והריח הו הריח.. ריח של תינוק.. יותר טוב מזה יש??
ניתן להשיגו בפארמים השונים בארץ, וכן להזמינו מחו"ל, המחיר שווה לכל כיס- 17 ש"ח, ובקבוק מספיק לתקופה די ארוכה.



שמן תינוקות של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון


שמן לסימני מתיחה של חברת "וולדה"-
שמן נוסף, שהיה אצלי בשימוש קבוע לאחרונה הוא השמן לסימני מתיחה של חברת וולדה.
לצערי כרגע אין לי תמונה להוסיף מאחר וסיימתי את הבקבוק (השלישי יש לציין..).
כפי שציינתי בעבר, כיום אני בחודש מתקדם מאוד בהריון, ומהתחלה היה לי חשוב למנוע את סימני המתיחה.
כבר מהשבועות הראשונים השתמשתי בשמן לסימני המתיחה של וולדה, המוצר פשוט מעולה, מלחח את העור בצורה נהדרת ושומר על גמישותו, החיסרון היחיד שהיה לו מבחינתי הוא הריח, יש כאלה שיאהבו אותו אני פחות התחברתי.
לרוב הזמנתי את השמן מאתרים מחו"ל, אך ניתן להשיגו גם בפארמים בארץ, אינני בטוחה לגבי מחירו בארץ.

שמן לשיער של חברת Loreal, extraordinary oil-
גם במקרה הזה, המוצר מוגדר כשמן אך אינו שומני כלל למגע, החברה מגדירה אותו כשילוב נדיר של 6 תמציות פרחים.
לאחרונה המוצר בשימוש קבוע אצלי, לאחר חפיפה ולפני ייבוש עם פן. השמן שומר על לחות וגמישות השיער, לאחר ייבוש השיער השיער נותר מבריק ובריא, וכמות המחמאות שקיבלתי על השיער רק עלתה מאז שהתחלתי להשתמש בו.
דבר נוסף שאני מאוד אוהבת בו הוא הריח- בניגוד לשמן של וולדה, גם לשמן הזה יש ריח "ארומתרפי" אך הוא פשוט מעולה! הריח שנותר בשיער גם יומיים אחרי החפיפה פשוט מעולה בזכות השמן.
שמן לשיער של חברת Loreal

המוצר האחרון עליו אספר בפוסט זה הוא:
שמן להזנת העור סביב הציפורניים של חברת Secret מים המלח-
המוצר הנ"ל בא לידי שימוש אצלי בעיקר בתקופת החורף, בה הידיים נוטות להתייבש יותר.
המוצר עושה את העבודה, שומר על לחות העור סביב הציפורן.
לא מצאתי חסרונות למוצר, אהבתי במיוחד שהוא מיוצר בארץ, בים המלח, אך עם זאת ישנם מוצרים רבים דומים, שעושים עבודתם נאמנה.

אלו הן ההמלצות שלי למוצרים ה"שומניים" לקראת החורף,
מקווה שיהיה לכן/ם חג חנוכה שמח וטעים (ואל תשכחו.. גם בסופגניות יש שמן...:-))
נתראה בפוסט הבא!


2 תגובות:

  1. השתמשתי פעם עם הסרום של לוריאל, הוא נחמד לשימוש בקצוות. אגב לסיני מתיחה ממליצים גם שמן שומשום

    השבמחק
    תשובות
    1. לא שמעתי על שמן שומשום לסימני מתיחה.. אבל בהחלט מצאתי במהלך ההריון כמה קרמים ושמנים מומלצים שמאוד עוזרים.
      אני אעשה בהמשך סקירה עליהם.

      מחק